בחירת צמיגים לרכב מסחרי הטובים ביותר

בין אם אתה להקה של איש אחד או צי של חברה – הרכבים המסחריים נמצאים בלב העסק שלך ומניעים את הפרודוקטיביות והיעילות קדימה.
כל צורה של השבתה, החל מפנצ'ר ועד לחוסר תנועה במזג אוויר גרוע, יכולה להשפיע על השורה התחתונה, לרווח - לכן חיוני לבחור צמיג המתאים לצרכי הרכב המסחרי שלך.  

בחירת הצמיגים הטובים ביותר עבור המסחרית שלך היא חיונית בהתחשב בכך שמשאיות קלות/רכבים מסחריים מיועדים לדרישות ספציפיות כגון:

  • מטענים כבדים - הובלת סחורות, משלוחים, כלים וציוד.
  • קילומטראז' גבוה - לעתים קרובות נוהגים כל היום, כל יום ולכן דורש סולית צמיג עמידה.
  • תנאי הדרך - באתרי בנייה, אזורי תעשייה וכדומה יש לרוב כבישים לא סלולים/לא אחידים.
  • חוזק הצמיג- צמצם את הסבירות להשבתה עקב תקר בצמיגים.
  • התנגדות לגלגול/יעילות דלק - צמיג טוב למסחרית יכול להתמודד עם עומסים כבדים עם התנגדות גלגול נמוכה מה מצמצם את עלויות הדלק למינימום.
  • סוליית צמיג קשיחה - קילומטראז' גבוה ולעיתים קרובות נהיגה על משטחי כביש לא אחידים פירושו שהסוליה יכולה להישחק במהירות.

 

מהו עומק הצמיג המינימלי החוקי לצמיג מסחרי?

עבור מסחריות עד 3.5 טון או רכבי נוסעים עם עד 8 מושבי נוסעים, עומק הסוליה המינימלי החוקי הוא 1.6 מ"מ. עבור מסחריות מעל 3.5 טון או כאלו עם יותר מ-8 מושבי נוסעים, עומק הסוליה המינימלי החוקי הוא 2.5 מ"מ.
מכיוון שדריכת הסוליה היא חיונית במונחים של תפעול וגרירת הרכב, אחיזה וניקוז מים, חיוני שתבדוק את משטחי הצמיגים שלך באופן קבוע ותשמור על הצמיגים שלך כדי להאריך את תוחלת החיים שלהם. אתה יכול לבדוק את משטחי הצמיגים שלך באמצעות מד עומק סוליה שהוא זול (ניתן לקבל מתנה מאיתנו) ונכנס בקלות לתא הכפפות או לכל מקום ברכב. אתה יכול גם להשתמש במחווני שחיקה חזותיים על הצמיג עצמו או לעקוב אחר המדריך שלנו לשימוש ולמבחן השקל הנודע.
בחירת צמיג עם סוליה עמידה יותר כמו EfficientGrip Cargo 2 יכולה לשרת את המסחרית שלך היטב ולהפוך אותו לעמידות רבה יותר בתנאי כביש קשים ולסבול פחות נזקים שיכולים להאריך את תוחלת חיי הצמיג - כמו גם לספק ביצועים טובים יותר בבלימה רטובה ויבשה.

Learn more about Tyre Checks

 

סימונים בצמיג מסחרי

סימוני צמיגים על הדפנות של צמיגים לרכב מסחרי דומים מאוד לסימונים המשמשים בכל שאר הצמיגים - מספקים ערך על רוחב, פרופיל, גודל חישוק ומהירות ודירוגי עומס. לצמיגי למסחרי יש סימן C נוסף שפירושו שהצמיג תוכנן במיוחד לשימוש ברכב מסחרי.

בחלק מהצמיגים במסחרי יהיו גם את הסימונים הנוספים האלה על הדופן:

 RF - מחוזק
XL - עומס נוסף

Learn more about Tyre Markings

 

חדש : Goodyear EfficientGrip Cargo 2 

צמיג המסחרית העדכני ביותר בסדרת Goodyear המצטיין בעמידות ובביצועים רטובים

בלימה רטובה קצרה ב-8%*. שרף חדש מתוח בצמיג עוזר לתרכובת להתעוות במהלך הבלימה הרטובה, מה שגורם ליעילות בלימה גבוהה יותר, ובכך לקצר מרחק בלימה.

 +38%  עמידות משופרת*. תרכובת חדשה מביאה לעמידות גבוהה יותר בטמפרטורות גבוהות. לסוליה יש יותר עמידות בפני תנאי דרך קשים.

גלה את EfficientGrip Cargo 2