בחירת צמיגי SUV הטובים ביותר יכולה להיות תלויה בסגנון הנהיגה ובסוג הרכב שבבעלותך.
אם הקילומטראז' חשוב לך, צמיג ה GOODTEAR  EfficientGrip suv 2 מספק 25% יותר קילומטרים מקודמו . 

יש הרבה יותר ממה שיכול להשפיע גם על ההחלטה שלך, עליו נפרט במאמר זה.

 

כיצד לבחור את צמיגי SUV הטובים ביותר

קטגוריית רכבי SUV המודרניים ממשיכה להתפתח ולכלול רכבי MPV, CUV ו-TUV. חיפוש אחר צמיגים לכל סוג של רכב SUV אינו שונה מדי מהשיקולים שהייתם לוקחים בעת בחירת צמיגים לכל רכב אחר.

גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון לפני בחירת צמיגים הם:

 

ביצועים

צמיגים לשימוש ברכב SUV נועדו במיוחד להחזיק את המשקל והגודל הנוספים של הרכב בהשוואה לרכב נוסעים רגיל. עם זאת, לצמיג יש יכולות לשאת את העומס הנוסף תוך שהוא מספק את הביצועים הבולטים של בלימה, פניות ומהירות גבוהה הצפויים מצמיגי רכב נוסעים רגילים.

סגנון נהיגה

בין אם אתם מחפשים צמיגי רכב SUV לנסיעה יומית גבוהה, נסיעה עירונית , המגוון הרחב של צמיגי SUV של  Goodyear  תוכננו להתאים לסגנון הנהיגה ולצרכי הנסיעה שלכם.

חיפוש מידה נכונה

לדעת את גודל הצמיגים הדרושים לרכב SUV שלך הוא הכרחי כדי למצוא את הצמיגים הנכונים, זה בדרך כלל מוצג על הדופן של הצמיגים הנוכחיים שלך או במדריך.
למשל  ,275/40/R21 107Y XL מציאת הצמיגים הנכונים עבור דירוג המהירות ואינדקס העומס - המסומנים על ידי המספרים והאותיות לאחר מידת הצמיג שלך - היא בעלת חשיבות מוגברת לכלי רכב גדולים וכבדים יותר כגון רכבי SUV. רכבי SUV גדולים יותר ידרשו בדרך כלל צמיגים מסומנים XL (עומס נוסף) בעלי יכולת לשאת כושר נשיאה נוסף. לאחר מכן ניתן להכניס מידות אלו ל מנוע חיפוש כאן כדי להראות את מגוון הצמיגים הזמינים לרכב שלך.

 

למד כיצד להבין את סימוני דופן הצמיג שלך

 

רַעַשׁ

ניתן לשפר את חווית הנהיגה על ידי בחירת צמיגי SUV שקטים. תמצא את דירוג הרעש של הצמיג בתווית הצמיגים שלו , המודד את הרעש החיצוני שהצמיג יוצר בזמן נסיעה. עלייה בכמה דציבלים בלבד יכולה לייצג הבדל גדול ברמות הרעש בתוך המכונית. לרכב השטח Goodyear  EfficientGrip 2 ול- Eagle F1 Asymmetric 3 יש דירוגי רמת רעש מצוינים.

מה ההבדל בין צמיגי רכב4X4 ורכב SUV?

יש לשקול היטב בעת בחירת הצמיג המתאים לרכב שלך - צמיגי רכב, רכב שטח וצמיגי 4X4 משחקים כולם תפקידים שונים מאוד בתפעול ובביצועים של הרכב. צמיגי רכב נועדו להתמקד אך ורק בביצועי הכביש - האחיזה, בלימה רטובה ויבשה ונוחות הנסיעה. צמיגי רכב SUV מיוצרים כדי לקחת את המשקל/עומס הנוסף של הרכב לצד אחיזה, בלימה תפעול ממוקד כביש. צמיגי 4X4 מחוזקים כדי לקחת את העמידות של הרפתקאות בשטח, בעוד שתבנית הסוליה המוגדרת עוזרת למקסם את האחיזה בכל השטח.

 

מה ההבדל בין רכב SUV לצמיגים לרכב?

לרכבי SUV רבים יהיה מרכז כובד גבוה יותר ממכונית רגילה. המשמעות היא שבפניות, במיוחד במהירות גבוהה, הצמיגים עלולים לחוות כוחות גדולים יותר באזור הכתפיים ומחוץ לאזור הדריכה. צמיג רכב SUV ייקח זאת בחשבון באופן עיצובו ויוכל להתאים יותר לדרישות תפעול של רכב SUV, כמו משקל נוסף של הרכב ומרכז כובד גבוה יותר.

מסיבה זו, לא כדאי לשים צמיגים לרכב על רכב SUV או להיפך. בסופו של דבר, שימוש בצמיגים שאינם מיועדים לרכב שלך יפגע בבטיחות וביכולות הנהיגה שלו.

 

עיין בצמיגי SUV המומלצים שלנו 

EfficientGrip 2 SUV

Goodyear EfficientGrip 2 SUVמתאים לרכב חשמלי כבד הודות להתנגדות גלגול נמוכה וטכנולוגיית Mileage Plus,  המוכחת כמספקת 25% יותר קילומטראז  ' מקודמו**, תוך שהוא לא מתפשר על תכונות התפעול והבטיחות.
*לעומת קודמו של EfficientGrip SUV

בחירה פופולרית עבור: לנד רובר ריינג' רובר, ב.מ.וו X5, אאודי ,Q7, ניסאן קשקאי, פורד קוגה, פולקסווגן טיגואן
זמין בגדלים: 17" - 19"

לוגו Mileage Plus Technology
אלסטיות וגמישות סוליה גבוהה גורמת לפחות שברים הנגרמים מתנאי דרך קשים (בטווח רחב של טמפרטורות).

לוגו טכנולוגיית בלימה אקטיבית

הודות לטכנולוגיית הבלימה, המגע של צמיג ה-SUV עם הכביש גדל בעת בלימה, כך שתוכלו לעצור במרחק קצר יותר בתנאים רטובים ויבשים.
לוגו טכנולוגיית בלימה רטובה
קשיחות תרכובת מאפשרת כיפוף בלוקים (במבנה סוליה של הצמיג) וניגוב מים. מספר ארוך יותר ומוגדל של קצוות אחיזה מקל על פינוי מים.

 

Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

Eagle F1 Asymmetric 3 SUV Tire Shot
צמיג קל ויציב בעל ביצועים גבוהים במיוחד המספק מרחקי בלימה קצרים יותר* בתנאים רטובים או יבשים. תהנה משקט נפשי בידיעה שאתה יכול לעצור במהירות כשתצטרך.

בחירה פופולרית עבור: אלפא רומיאו סטלביו, אאודי Q5, ,פורשה קאיין, יגואר F-Pace, ריינג' רובר
זמין בגדלים: 17" - 22"
לוגו טכנולוגיית גריפ בוסטר
רכב הSUV Eagle F1 Asymmetric 3 SUV עשוי בתרכובת Grip Booster ייחודית המגבירה את הדביקות של הצמיג עם פני הכביש, לאחיזה חזקה.
לוגו טכנולוגיית בלימה אקטיבית
הודות לטכנולוגיית ActiveBraking מגע צמיג ה-SUV של גודייר עם הכביש גדל בעת בלימה, כך שתוכלו לעצור במרחק קצר יותר בתנאים רטובים ויבשים.
לוגו טכנולוגיית בנייה אופטימלית לרכב SUV
צמיג חזק וקל משקל זה כולל טכנולוגיית בנייה אופטימלית לרכב SUV, המספקת תפעול משופר, יציבות ובלאי סוליה והתנגדות מופחתת לגלגול.

 

EfficientGrip SUV

צמיג SUV החוסך בדלק שבולם קצר יותר.
בחירה פופולרית עבור: פולקסווגן טיגואן, פורד קוגה, ניסאן קשקאי, KIA Sportage, רנו קדג'אר
זמין בגדלים: 16" - 22"
לוגו טכנולוגיה לחיסכון בדלק
צמצם את עצירות הדלק ואת פליטת ה-CO2 עם ה SUV  EfficientGrip
טכנולוגיית חיסכון בדלק של Goodyear משלבת מבנה קל משקל עם חומרים מתקדמים המורידים את התנגדות הגלגול. התוצאה היא צמיג שזז ביעילות רבה יותר, ומותיר השפעה קלה יותר על הארנק והסביבה.
מרחק בלימה קצר יותר בכבישים רטובים ויבשים

לאורך זמן

 EfficientGrip SUV נותן לך יותר קילומטראז' בין החלפת צמיגים. תרכובת משטח הסיליקה בצמיג שומרת עליו לעבוד לאורך זמן, וחוסכת לך כסף.

דיוק והיגוי משופרים

תהנה מהיגוי ותפעול רכב דינמיים, הודות למשקל הנמוך יותר של EfficientGrip SUV ועיצוב אופטימלי השומר על קשיחות הצמיגים סביב עיקולים.

 

איך לשמור על צמיגי ה-SUV שלך?

  1. לחץ אוויר בצמיגים - עקב משקלו המוגבר של רכב SUV, לחץ האוויר בצמיגים חשוב במיוחד ליעילות הדלק. ה-TPMS שלך אמור להתריע אם לחץ האוויר בצמיגים שלך שגוי, אך מומלץ להשתמש במד לחץ אוויר בצמיגים כדי לבדוק את לחץ האוויר בצמיגי ה-SUV באופן ידני על בסיס קבוע.
  2. סולית הצמיגים - סולית הצמיגים שלך חשוב לאחיזה, אחיזה ועמידות בפני מים. על פי החוק, סולית הצמיג צריכה להיות בעומק של לפחות 1.6 מ"מ. אתה יכול לבדוק את עומק הסוליה של הצמיגים שלך על ידי חיפוש אחר פסי השחיקה על הצמיגים שלך או על ידי שימוש במד עומק הסוליה. אתה יכול גם להשתמש במטבע של שקל כדי לבדוק את עומק הסוליה.
  3. איזון גלגלים - שמירה על יישור צמיגי ה-SUV יכולה להאריך את חיי הצמיגים ולמנוע בלאי לא אחיד. יישור/איזון הגלגלים שלך עלול להיפג אם אתה חותך שפת מדרכה, נכנס לחור בכביש או אפילו עובר על מכשול מהירות מהר מדי. אז חשוב שתכלול יישור גלגלים בעת הטיפול התקופתי.
  4. אל תעמיס יתר על המידה את רכב הSUV שלך - למרות שצמיגי רכב SUV נועדו לתמוך במשקל מוגבר, אתה עדיין יכול להעמיס על הרכב שלך. כל צמיג SUV מגיע עם מדד עומס המייצג את מגבלת המשקל שאתה צריך לעמוד בה. כדי להבין את מגבלות המשקל על צמיגי ה-SUV שלך, גלה כיצד לקרוא את דופן הצמיג שלך כאן.
  5. רוטציה - זהו תהליך של שינוי מיקום הצמיגים על הרכב, לעתים קרובות נעשה על ידי החלפת צמיגים קדמיים ואחוריים לרכב. הצמיגים הקדמיים לעתים קרובות נשחקים מהר יותר מהצמיגים האחוריים, ולכן על ידי סיבובם, אתה יכול להאריך את חיי הצמיגים. גלה עוד על סיבוב צמיגים כאן.