צמיגי Goodyear Run On Flat מתוכננים במיוחד כדי למזער את אי הנוחות והסכנה הנגרמים מנזק או פנצ'ר בשל המבנה המחוזק שלהם. במקרה של פנצ'ר, הנהג יכול להמשיך בבטחה בנסיעה במהירות מופחתת עד שיהיה מקום בטוח לתיקון הצמיג. למידע נוסף על אופן הפעולה של צמיגי ה-Run On Flat שלנו.

 איך פועלים צמיגי Run Flat?

 

מבנה הדופן המחוזק של צמיגי Goodyear Run On Flat מאפשר לצמיג להמשיך לתמוך במשקל הרכב במקרה של פנצ'ר או נזק. כתפי הצמיג המחוזקות עוזרות להבטיח יציבות הרכב בזמן אוויר פחות, מונעות סטיה או חוסר היגוי ומפחיתות את הצורך בסופו של דבר להחליף את הצמיג בשולי הדרך. בפני שהצמיג מותקן רק לכלי רכב עם מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים, הנהג מקבל התראה על אובדן לחץ והופך מודע לצורך לצמצם את אורך הנסיעה כדי למצוא מקום בטוח לתיקון הצמיגים. 

האם יש פחות סיכוי שהצמיג המפונצ'ר יוכל להתפוצץ?

צמיגי Run On Flat אינם מפחיתים את הסבירות לפנצ'ר או נזק, אולם, המבנה המחוזק של הצמיג מספק תכונות בטיחות ונוחות נוספות שצמיגים בעיצוב מסורתי אינם עושים זאת. הצמיג נועד להיות מסוגל לספק לרכב יציבות לנסיעה במהירות מופחתת למקום בטוח או למוסך לתיקון. היתרון של זה אומר שלנהג אין את הקושי או הסכנה להחליף צמיג בצד הדרך, תוך ביטול הצורך להזעיק סיוע חירום בצד הדרך.

 

האם ניתן לתקן צמיגי Run Flat?

למרות שלא ניתן לתקן את כל צמיגי ה-Run Flat של היצרן, ניתן לתקן את Goodyear Run On Flat Tires על ידי איש מקצוע מוסמך בצמיגים לאחר בדיקה וניתוח מעמיקים של היסטוריית הצמיגים. בכל מקרה של ספק, מומלץ לא לתקן את הצמיג. לצמיגים יכול להיות רק תיקון אחד במהלך חייהם, כל עבודת התיקון היא באחריות איש מקצוע הצמיגים.

 

Goodyear אינה תומכת בתיקוני צמיגים בתנאים הבאים:

תיקונים מחוץ לאזור הדריכה (הכתפיים)
אם אזור הדופן ניזוק בתוך הצמיג או מחוצה לו על ידי חפץ חד שעלול להפחית את הוספת התמיכה - הקטנה משמעותית של המרחק ותוחלת החיים של הצמיג
צמיגים שנסעו בלחץ נמוך או אפס למרחק ניכר
כל נזק שיהפוך צמיג סטנדרטי לבלתי ניתן לתיקון
כיצד לשמור על צמיגי ה-Run Flat שלך
למרות העיצוב המחוזק שלהם, צמיגי Run On Flat מכילים את אותן תרכובות כמו צמיגים קונבנציונליים וניתן לטפל בהם בצורה דומה המפורטת בעמוד תחזוקת הצמיגים שלך . מומלץ לבצע בדיקות חזותיות קבועות לאיתור נזקים לצד ניטור לחץ ועומק הסוליה להארכת אורך חיי הצמיג. 

 

האם צמיגי Run Flat שחוקים או משומשים בטוחים?

במקרה של צמיגי Run On Flat, מומלץ מאוד לא לקנות צמיגים שחוקים בחלקם. בעת רכישת צמיג שחוק חלקית אפילו, ההיסטוריה של הצמיג כגון פגמים, נזקים ותיקונים אינה ידועה. זה יכול להתגלות כמסוכן במקרה של צמיג Run On Flat בשל הקושי להבין כיצד הוא יגיב במקרה של פנצ'ר או נזק, מה שמתפשר על הבטיחות והביצועים.